Noutăţi

ANUNȚ- 10.02.2025

DOCUMENTUL AICI

Societatea Domenii Prest Serv Srl organizează concurs (proba interviu) pentru ocuparea unui post de inginer :

CERINȚE:

a)     Studii: Superioare

Înscrierile se fac la secretariatul societății până la data de 12.02.2025

DOSARUL DE ÎNSCRIERE VA CONȚINE:

•        cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității:

•        copia actului de identitate si originalul;

•        original si copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor

•        copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau , după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;

•        extras REVISAL

•        curriculum vitae;

Interviul va avea loc in data de 13,02.2025,ora 09.00 la sediul societății Domenii Prest Sev Srl, din strada Chiristigii, nr. 3, județul Buzău.

Relatii suplimentare la secretariatul societății, telefon: 0238/437.832

 

Anunț pentru achiziție directă de lucrări - 4 octombrie 2023

DOCUMENTUL AICI

 

   

1.      DATE GENERALE

Denumirea achiziției: Lucrări reparații curente situat în municipiul Buzău

Cod CPV: 45453100-8 - Lucrări de renovare

Valoare estimată: 875.000,00 lei fără T.V.A.

2.       OBIECTUL ACHIZIȚIEI

Obiectul achiziției îl constituie executarea lucrărilor de reparații curente, după cum urmează:

Instalații electrice pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3;

Reparatii interioare pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3;

Instalații termice + sanitare pentru: parter, et. 1, et. 2, et.3;

Tamplarie metalica pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3.

 

2.1. INSTALAȚII ELECTRICE

 

Nr.

Crt.

Materiaie/operațiuni

Cantitate

1.

Tablou general cu cinci coloane principale distribuite pe nivele

1 bucăți

2.

Tablouri distribuite pe nivel fiecare cu treizeci de circuite independente

3 bucăți

3.

Cablu cyy-f 3x1,5

500 ml

4.

Cablu cyy-f 3x2,5

1500 ml

5.

Canal cablu 100x40

350 ml

6.

Canal cablu 25x25 cu adeziv

1000 ml

7.

Canal cablu 5x10

120 ml

8.

Cablu UTP cat 5e

2000 ml

9.

Kit control access

2 sisteme

10.

Corp iluminat 40w cu led

84 bucăți

11.

Aplica led 18 w cu led

70 bucăți

12.

Aplica led 18 w cu led si senzori de mișcare

14 bucăți

13.

Priza dubla cu PE, 16 A,PT

120 bucăți

14.

Comutator

90 bucăți

15.

întrerupător

20 bucăți

16.

Priza date

40 bucăți

Cost estimativ materiale si manopera 160.000 lei + TVA

 

Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)

 

      2.2. REPARAȚII INTERIOARE

 

Nr.

Crt.

Materiale/operațiuni

Cantitate

1.

Reparatii glet

1500 mp

2.

Amorsa+var lavabil 2 straturi

6000 mp

3.

Desfacere lambriuri

488 mp

4.

Sapa autonivelanta

800 mp

5.

Reparatii glet hol

500 mp

6.

Demontat linoleum

60 mp

7.

Desfacere placaje (gresie, faianța)

60 mp

8.

Glafuri si spaleti

1300 mp

9.

Demontat parchet

1600 mp

10.

Montat parchet

800 mp

11.

Compartimentat bai

130 mp

12.

Montat linoleum

114 mp

Cost estimativ materiale si manopera 510.000 lei + TVA

 

Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)

 

 

2.3. INSTALAȚII TERMICE + SANITARE

 

Nr.

Crt.

Materiale/operațiuni

Cantitate

1.

Vas WC echipat+rezervor

16 bucăți

2.

Vas WC pentru persoane cu dizabilitati

2 bucăți

3.

Lavoar

16 bucăți

4.

Țeava PPR d20 mm+accesorii

700 ml

5.

Țeava PPE d25 mm+accesorii

500 ml

6.

Țeava PPR d32 mm+accesorii

900 ml

6.

Țeava PVC tip dl 10 2m

32 bucăți

7.

Țeava PVC tip dl 10 lm

56 bucăți

8.

Țeava PVC dl 10 0,5

80 bucăți

9.

Țeava PVC dl 10 0,25

80 bucăți

7.

Baterie stati va baie

16 bucăți

8.

Oglinda baie

16 bucăți

9.

Radiator 600x1200

70 bucăți

10.

Radiator 600x1400

8 bucăți

11.

Robinet radiator tur

96 bucăți

12.

Robinet radiator retur

96 bucăți

13.

Robinet PPR 32

136 bucăți

14.

Robinet

 

Accesorii instalație termica si sanitara (cot, teu,redus, mufa, clema, niplu, bratara)

32 bucăți

                                              Cost estimativ materiale si manopera 125.000 lei + TVA
     
 
 

Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)

 

 

2.4. TÂMPLĂRIE METALICĂ

 

Nr.

Crt.

Materiale/operațiuni

Cantitate

1.

Usa alb, 860x2060

4 bucăți

2.

Usa alb, 1280x2490

1 bucata

3.

Usa alb, 750x2000

16 bucăți

4.

Usa alb, 850x2050

3 bucăți

5.

Usa alb, 1450x2040

1 bucata

6.

Usa alb, 1300x2490

1 bucata

7.

Usa alb,830x2040

2 bucata

8.

Usa alb,800x1950

3 bucata

9.

Usa alb, 750x1950

1 bucata

10.

Usa alb,l310x2050

1 bucata

11.

Usa alb, 1300x2050

1 bucata

12.

Usa alb,1300x2460

1 bucata

14.

Reaparatii panel

80 mp

15.

Reparatii sticla

6,75 mp

16.

Geam 760x760

8 bucăți

17.

Geam 1930x1230

1 bucata

18.

Reparatii silduri

63 bucăți

19.

Reparatii broaște

63 bucăți

20.

Reparatii cheder

360 ml

Cost estimativ materiale si manopera 80.000 lei + TVA

 

Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)

 

3. INFORMAȚII PENTRU PARTICIPARE

 

1.

Denumirea autorității contractante

Domenii Prest Serv S.R.L.

2.

Adresa autorității contractante

Mun. Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 44, Jud. Buzău

3.

Numărul de telefon al autorității contractante

0238 437 832 — secretariat/fax

4.

Obiectul achiziției

Execuție lucrări conform Capitolul 2

5.

Valoarea estimată a achiziției

875.000,00 lei farăT.V.A.

6. Adresa, data și ora limită pentru depunerea ofertelor Mun. Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 44, Jud. Buzău (ofertele se pot depune în format fizic - pe hârtie sau pe e-mail-ul Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data 09.10.2023, ora 12:00
7. Structura ofertei

-   Oferta poate conține o singură categorie de lucrări de reparații sau mai multe (instalații electrice / reparații interioare / instalații termice + sanitare / tâmplărie metalică).

-   Oferta va fi întocmită într-un program pentru devize autorizat și va conține toate normele explicitate (material, manopera, utilaj și transport). - Oferta va fi respinsă dacă nu îndeplinește toate cerințele menționate pentru categoriile respective în Capitolul 2.

8. Perioada de timp în care oferta trebuie să fie valabilă de la momentul depunerii 60 zile calendaristice
9. Data limită până la care se pot solicita clarificări, înainte de data limită de depunere a ofertei Până la data de 06.10.2023, ora 10:00
10. Data limită pentru transmiterea răspunsului la clarificările primite Până la data de 06.10.2023, ora 14:00
     
 
 

ANUNȚURI 2022

     Consiliul Județean Buzău, în calitate de autoritate publică tutelară a Societății DOMENII PREST SERV SRL, prin Comisia de selecţie a candidaţilor pentru Consiliul de Administraţie al acestei societăţi, organizează procesul de recrutare/selecţie al candidaţilor pentru 3 (trei) poziţii de membru în Consiliul de Administraţie. Dosarele de înscriere ale candidaţilor se vor depune la sediul Consiliul Județean Buzău, din municipiul Buzău, bd. Nicolae Bălcescu, nr.48, județul Buzău – Registratură, până la data de 29 august 2022 inclusiv, ora 16.00.

 

Anunturi 2021

Consiliul Județean Buzău, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecție a candidaților pentru Consiliul de Administrație al Societății DOMENII PREST SERV SRL, organizează procesul de selecție pentru o poziție de membru în Consiliul de Administrație al Societății DOMENII PREST SERV SRL, data limită de depunere a dosarelor de candidatură – 08 octombrie 2021.

 

    Anunt selectie;

    Planul de selectie;

    Profilul si matricea Consiliului de Administratie;

    Profilul si matricea candidatului pentru functia de administrator al Societatii Domenii Prest Serv S.R.L.:

    1. Declaratie cazier fiscal;

    2. Declaratie cazier judiciar;

    3. Declaratie privind adeverinta medicala;

    4. Declaratie privind statutul de independent;

    5. Declaratie privind procedura penala;

    6. Declaratie privind apartenenta la consiliile de administratie;

    7. Declaratie de consimtamant;

    8. Declaratie privind neincadrarea in situatia de conflict de interes;

    9. Declaratie privind situatiile prevazute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011.

Acest site folosește cookie-uri. Continuând navigarea pe acestă pagină, acceptați utilizarea acestora. Politica de cookie-uri