Societatea Domenii Prest Serv Srl organizează concurs (proba interviu) pentru ocuparea unui post de inginer :
CERINȚE:
a) Studii: Superioare
Înscrierile se fac la secretariatul societății până la data de 12.02.2025
DOSARUL DE ÎNSCRIERE VA CONȚINE:
• cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității:
• copia actului de identitate si originalul;
• original si copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor
• copia carnetului de muncă, conformă cu originalul sau , după caz o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
• extras REVISAL
• curriculum vitae;
Interviul va avea loc in data de 13,02.2025,ora 09.00 la sediul societății Domenii Prest Sev Srl, din strada Chiristigii, nr. 3, județul Buzău.
Relatii suplimentare la secretariatul societății, telefon: 0238/437.832
1. DATE GENERALE
Denumirea achiziției: Lucrări reparații curente situat în municipiul Buzău
Cod CPV: 45453100-8 - Lucrări de renovare
Valoare estimată: 875.000,00 lei fără T.V.A.
2. OBIECTUL ACHIZIȚIEI
Obiectul achiziției îl constituie executarea lucrărilor de reparații curente, după cum urmează:
Instalații electrice pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3;
Reparatii interioare pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3;
Instalații termice + sanitare pentru: parter, et. 1, et. 2, et.3;
Tamplarie metalica pentru: parter, et. 1, et. 2, et. 3.
2.1. INSTALAȚII ELECTRICE
Nr. Crt. |
Materiaie/operațiuni |
Cantitate |
1. |
Tablou general cu cinci coloane principale distribuite pe nivele |
1 bucăți |
2. |
Tablouri distribuite pe nivel fiecare cu treizeci de circuite independente |
3 bucăți |
3. |
Cablu cyy-f 3x1,5 |
500 ml |
4. |
Cablu cyy-f 3x2,5 |
1500 ml |
5. |
Canal cablu 100x40 |
350 ml |
6. |
Canal cablu 25x25 cu adeziv |
1000 ml |
7. |
Canal cablu 5x10 |
120 ml |
8. |
Cablu UTP cat 5e |
2000 ml |
9. |
Kit control access |
2 sisteme |
10. |
Corp iluminat 40w cu led |
84 bucăți |
11. |
Aplica led 18 w cu led |
70 bucăți |
12. |
Aplica led 18 w cu led si senzori de mișcare |
14 bucăți |
13. |
Priza dubla cu PE, 16 A,PT |
120 bucăți |
14. |
Comutator |
90 bucăți |
15. |
întrerupător |
20 bucăți |
16. |
Priza date |
40 bucăți |
Cost estimativ materiale si manopera 160.000 lei + TVA |
Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)
2.2. REPARAȚII INTERIOARE
Nr. Crt. |
Materiale/operațiuni |
Cantitate |
1. |
Reparatii glet |
1500 mp |
2. |
Amorsa+var lavabil 2 straturi |
6000 mp |
3. |
Desfacere lambriuri |
488 mp |
4. |
Sapa autonivelanta |
800 mp |
5. |
Reparatii glet hol |
500 mp |
6. |
Demontat linoleum |
60 mp |
7. |
Desfacere placaje (gresie, faianța) |
60 mp |
8. |
Glafuri si spaleti |
1300 mp |
9. |
Demontat parchet |
1600 mp |
10. |
Montat parchet |
800 mp |
11. |
Compartimentat bai |
130 mp |
12. |
Montat linoleum |
114 mp |
Cost estimativ materiale si manopera 510.000 lei + TVA |
Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)
2.3. INSTALAȚII TERMICE + SANITARE
Nr. Crt. |
Materiale/operațiuni |
Cantitate |
1. |
Vas WC echipat+rezervor |
16 bucăți |
2. |
Vas WC pentru persoane cu dizabilitati |
2 bucăți |
3. |
Lavoar |
16 bucăți |
4. |
Țeava PPR d20 mm+accesorii |
700 ml |
5. |
Țeava PPE d25 mm+accesorii |
500 ml |
6. |
Țeava PPR d32 mm+accesorii |
900 ml |
6. |
Țeava PVC tip dl 10 2m |
32 bucăți |
7. |
Țeava PVC tip dl 10 lm |
56 bucăți |
8. |
Țeava PVC dl 10 0,5 |
80 bucăți |
9. |
Țeava PVC dl 10 0,25 |
80 bucăți |
7. |
Baterie stati va baie |
16 bucăți |
8. |
Oglinda baie |
16 bucăți |
9. |
Radiator 600x1200 |
70 bucăți |
10. |
Radiator 600x1400 |
8 bucăți |
11. |
Robinet radiator tur |
96 bucăți |
12. |
Robinet radiator retur |
96 bucăți |
13. |
Robinet PPR 32 |
136 bucăți |
14. |
Robinet
Accesorii instalație termica si sanitara (cot, teu,redus, mufa, clema, niplu, bratara) |
32 bucăți |
Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)
2.4. TÂMPLĂRIE METALICĂ
Nr. Crt. |
Materiale/operațiuni |
Cantitate |
1. |
Usa alb, 860x2060 |
4 bucăți |
2. |
Usa alb, 1280x2490 |
1 bucata |
3. |
Usa alb, 750x2000 |
16 bucăți |
4. |
Usa alb, 850x2050 |
3 bucăți |
5. |
Usa alb, 1450x2040 |
1 bucata |
6. |
Usa alb, 1300x2490 |
1 bucata |
7. |
Usa alb,830x2040 |
2 bucata |
8. |
Usa alb,800x1950 |
3 bucata |
9. |
Usa alb, 750x1950 |
1 bucata |
10. |
Usa alb,l310x2050 |
1 bucata |
11. |
Usa alb, 1300x2050 |
1 bucata |
12. |
Usa alb,1300x2460 |
1 bucata |
14. |
Reaparatii panel |
80 mp |
15. |
Reparatii sticla |
6,75 mp |
16. |
Geam 760x760 |
8 bucăți |
17. |
Geam 1930x1230 |
1 bucata |
18. |
Reparatii silduri |
63 bucăți |
19. |
Reparatii broaște |
63 bucăți |
20. |
Reparatii cheder |
360 ml |
Cost estimativ materiale si manopera 80.000 lei + TVA |
Articolele cotate vor cuprinde toate operațiunile necesare efectuării lucrărilor (procurare materiale, preparare, transport, utilaje și echipamente de lucru, etc.)
3. INFORMAȚII PENTRU PARTICIPARE
1. |
Denumirea autorității contractante |
Domenii Prest Serv S.R.L. |
2. |
Adresa autorității contractante |
Mun. Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 44, Jud. Buzău |
3. |
Numărul de telefon al autorității contractante |
0238 437 832 — secretariat/fax |
4. |
Obiectul achiziției |
Execuție lucrări conform Capitolul 2 |
5. |
Valoarea estimată a achiziției |
875.000,00 lei farăT.V.A. |
6. | Adresa, data și ora limită pentru depunerea ofertelor | Mun. Buzău, B-dul Nicolae Bălcescu, nr. 44, Jud. Buzău (ofertele se pot depune în format fizic - pe hârtie sau pe e-mail-ul Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. până la data 09.10.2023, ora 12:00 |
7. | Structura ofertei |
- Oferta poate conține o singură categorie de lucrări de reparații sau mai multe (instalații electrice / reparații interioare / instalații termice + sanitare / tâmplărie metalică). - Oferta va fi întocmită într-un program pentru devize autorizat și va conține toate normele explicitate (material, manopera, utilaj și transport). - Oferta va fi respinsă dacă nu îndeplinește toate cerințele menționate pentru categoriile respective în Capitolul 2. |
8. | Perioada de timp în care oferta trebuie să fie valabilă de la momentul depunerii | 60 zile calendaristice |
9. | Data limită până la care se pot solicita clarificări, înainte de data limită de depunere a ofertei | Până la data de 06.10.2023, ora 10:00 |
10. | Data limită pentru transmiterea răspunsului la clarificările primite | Până la data de 06.10.2023, ora 14:00 |
Consiliul Județean Buzău, în calitate de autoritate publică tutelară a Societății DOMENII PREST SERV SRL, prin Comisia de selecţie a candidaţilor pentru Consiliul de Administraţie al acestei societăţi, organizează procesul de recrutare/selecţie al candidaţilor pentru 3 (trei) poziţii de membru în Consiliul de Administraţie. Dosarele de înscriere ale candidaţilor se vor depune la sediul Consiliul Județean Buzău, din municipiul Buzău, bd. Nicolae Bălcescu, nr.48, județul Buzău – Registratură, până la data de 29 august 2022 inclusiv, ora 16.00.
Consiliul Județean Buzău, în calitate de autoritate publică tutelară, prin Comisia de selecție a candidaților pentru Consiliul de Administrație al Societății DOMENII PREST SERV SRL, organizează procesul de selecție pentru o poziție de membru în Consiliul de Administrație al Societății DOMENII PREST SERV SRL, data limită de depunere a dosarelor de candidatură – 08 octombrie 2021.
Profilul si matricea Consiliului de Administratie;
2. Declaratie cazier judiciar;
3. Declaratie privind adeverinta medicala;
4. Declaratie privind statutul de independent;
5. Declaratie privind procedura penala;
6. Declaratie privind apartenenta la consiliile de administratie;
7. Declaratie de consimtamant;
8. Declaratie privind neincadrarea in situatia de conflict de interes;
9. Declaratie privind situatiile prevazute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011.